crmچیست؟
مشاوره و پاسخگویی به مشکلات کامپیوتر و حسابداری، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086
مشاوره حقوقی 9099071865
http://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayan
https://t.me/hamgamrayane
crmچیست؟
حوزه مدیریت CRM تنها فعالیت در زمینه بخش بازاریابی یک شرکت نیست . در واقع یک CRM موفق باید بتواند ، تغییراتی پیوسته و مداوم در فرهنگ و روشهای سازمانی ایجاد کند . اطلاعات مشتریان در این پروسه جمع آوری شده و ازآن به عنوان مبنایی برای قضاوت و ایجاد دانش استفاده می شودتا بتوان بر مبنای آن فعالیتهایی را که در بخش فروش و بازاریابی ما ایجاد ارزش افزوده می کنند ، شناسایی کنیم . در و واقع CRM در یک سازمان نیازمند تغییراتی بسیار وسیع و گسترده در آن سازمان و کارمندان آن می باشد . در واقع هر نرم افزاری که به منظور پشتیبانی سیستم های مدیریتی در زمینه CRM به کاربرد ه می شود بایستی شامل قسمتهای زیر باشد :
1.سرویس ها وخدمات پس از فروش به مشتریان
2.سفارش دهی اینترنتی مشتریان
3. مدیریت کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی
4.نحوه ارائه و نمایش صورتحساب برای مشتریان
5. برنامه های بازار یابی
در واقع نتایج تمامی این روشها ، تکنیک ها و شیوه های CRM طراحی ،توسعه ، بهبود و یا تسهیل عملیات فروش و بازار یابی می باشد.